Real Estate















غوری ٹاؤن کرپشن اسکینڈل: ’لینڈ مافیا‘ کے خلاف مقدمات کھولنے کا فیصلہ

وزیر اعظم عمران خان کی ہدایت پر ، آئی سی ٹی انتظامیہ اور پولیس نے اسلام آباد میں زمینوں پر قبضہ کرنے والوں کے خلاف ایک جامع حکمت عملی کا تصور کیا ہے اور آپریشن شروع کرنے کے لئے وزارت داخلہ کے گرین سگنل کے منتظر ہیں۔

معتبر ذرائع نے پیر کو بتایا کہ ضلعی انتظامیہ نے وزیر اعظم عمران خان کی ہدایت کی روشنی میں آپریشن کی حکمت عملی کو حتمی شکل دے دی ہے۔

پہلے مرحلے میں قانون نافذ کرنے والے ادارے غوری ٹاؤن ، اسلام آباد کے تمام سیکٹرز میں زمینوں پر قبضہ کرنے والوں کے خلاف گرینڈ آپریشن شروع کریں گے۔ دریں اثنا ، کیپیٹل ڈویلپمنٹ اتھارٹی (سی ڈی اے) نے بھی اسلام آباد میں زمینوں پر قبضہ کرنے والوں کو تازہ نوٹس جاری کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ ضلعی انتظامیہ اور پولیس اسلام آباد کے علاقے بھارہکہو ، بنی گالہ ، ترنول ، گولڑہ ، غوری ٹاؤن اور سنہالہ میں لینڈ مافیا کے خلاف آپریشن شروع کریں گی۔

اس سلسلے میں سمری وزارت داخلہ کو روانہ کردی گئی ہے۔ سمری میں غوری ٹاؤن لینڈ غصب کرنے والوں کے خلاف ایف آئی اے میں درج مقدمات میں پیشرفت شامل ہے۔ اس سلسلے میں ، انسداد بدعنوانی کے ادارہ نے سابق معمار چوہدری عبدالرحمٰن ، علی اکبر اور چوہدری عثمان کے خلاف مقدمات کی سنگین نوعیت کا بہانہ بنا کر تمام قانونی رسائیاں مکمل کیں۔ دوسرے مرحلے میں ، آپریشن بنی گالہ ، ترنول اور اسلام آباد کے گولڑہ علاقوں میں شروع کیا جائے گا۔ اس سلسلے میں ایک مکمل فائل کام ہوچکا ہے۔

مزید یہ کہ کوریال پولیس نے غوری ٹاؤن فیز 8 میں لینڈ مافیا کے ذریعہ مبینہ طور پر کی گئی بدعنوانی کی بھی تحقیقات شروع کردی ہیں۔ یہاں یہ بتانا ہے کہ اس فائل میں مزید فائلیں فروخت ہوئیں جبکہ پلاٹوں کی تعداد کم تھی۔

وزیر اعظم نے ایک بار پھر ضلعی انتظامیہ اور پولیس سے ملاقات کا وقت طے کیا ہے۔ پولیس پیشرفت سے متعلق وزیراعظم کو ایک تفصیلی رپورٹ پیش کرے گی۔ 






قبضہ مافیا وزیراعظم ہاؤس کے قریب پہنچ گیا -
وائس آف کرائیم :- جناب شکیل قرار





غوری ٹاؤن اسلام آباد
 پلاٹوں کے مالکان ضروردیکھیں-





Mr Aamar Khan winner as President of Ghori Town Association
مسٹر عامر خان  نے غوری ٹاؤن اسوسیشن کے الیکشن میں میدان مار لیا




GHORI TOWN NOTICES NO.1



GHOURI TOWN NOTICES NO.2

G houri Town Update Till 21 Aug 2019

Ghouri Town Update Till 1 July 2019



Post a Comment