آپ کا شہر -Your City

Awaam ki Bari taadad MPA Chaudhry Masood Ke Ghar ke Bahar Pohanch Gai


Ghouri Town Land Mafia Chaudhary Abdul Rehman | Illegal Housing Society in Islamabad | Ghouri Town





Yah Allah Reham! Police Van Kay Qareeb Dhammaka


*******************************

دوہزار بائیس  اور اس سے آگے: سوشل میڈیا کا مستقبل




سوشل میڈیا کا دائرہ گزشتہ چند سالوں میں یکسر بدل گیا ہے۔ تقریباً 4.55 بلین فعال سوشل میڈیا صارفین کے ساتھ، اس گیم میں سرفہرست رہنا برانڈز اور کاروباری مالکان کے لیے بہت ضروری ہے۔ لیکن آپ سوشل میڈیا میں اگلے بڑے رجحان کی کامیابی سے کیسے پیش گوئی کر سکتے ہیں - اور اس سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں؟

ہم جانتے ہیں کہ آپ کی سوشل میڈیا حکمت عملی بنانے میں بہت زیادہ دماغی مشقت کی ضرورت ہوتی ہے۔ COVID-19 وبائی مرض نے مواصلات کے روایتی طریقوں اور اس کے نتیجے میں ہماری آنکھوں کے سامنے سوشل میڈیا کو متاثر کیا۔ اس صورتحال میں، اپنی تمام تر کوششوں کے باوجود، بعض اوقات ڈیجیٹل مارکیٹرز خود کو ناکام پاتے ہیں۔

یہ ایک تشویشناک صورتحال ہے لیکن یہ بلاگ آپ کے لیے چیزوں کو بہتر بنانے کے لیے حاضر ہے۔ آئیے 2022 اور اس کے بعد کے سوشل میڈیا کے کچھ آنے والے رجحانات پر تبادلہ خیال کریں

متاثر کن مارکیٹنگ - آپ کو اس کی ضرورت ہوگی:

اس رجحان نے 2021 میں کافی مقبولیت حاصل کی ہے۔ مستقبل میں، سوشل میڈیا پر اثر انداز ہونے والوں کو مصنوعات اور خدمات کو فروغ دینے میں بہت زیادہ سرمایہ کاری کی جائے گی۔ 7% کمپنیوں نے صرف 2020 میں متاثر کن مارکیٹنگ کے لیے ایک ملین ڈالر سے زیادہ کی سرمایہ کاری کی - اور اس رجحان میں صرف تیزی سے اضافہ دیکھنے میں آیا ہے۔

اگر آپ ایک چھوٹا کاروبار ہیں، تو آپ سوشل میڈیا پر اپنے ہدف کے سامعین کے درمیان زیادہ مصروفیت لانے کے لیے مائیکرو انفلوینسر سے رابطہ کر سکتے ہیں۔ یقیناً، وہ بیداری بڑھانے اور فروخت جیتنے کے لیے ایس ایم ایز کے لیے کم چارج کرتے ہیں اور اسے سستی بناتے ہیں۔

AI اور Chatbots - یہ سب کچھ ہے:

مصنوعی ذہانت کی بدولت، اب ہم ایسے چیٹ بوٹس استعمال کر سکتے ہیں جو کاروبار کے لیے کسٹمر سپورٹ کو آسان بناتے ہیں۔ اب سوشل میڈیا پر برانڈز تک پہنچنا آسان ہو گیا ہے۔ لیکن انسان غلطیوں کا ارتکاب کر سکتے ہیں اور AI بوٹس کی کارکردگی کے ساتھ جواب نہیں دے سکتے۔ وہ نہ صرف فوری طور پر جواب دیتے ہیں، بلکہ وہ برانڈ ٹون کو مسلسل برقرار رکھتے ہیں، اور حالات کو مؤثر طریقے سے پورا کرتے ہیں۔

لہذا اگر آپ مقابلہ میں رہنا چاہتے ہیں، تو آپ کو اپنے کاروبار کو سپورٹ کرنے کے لیے یہ ڈریگ اینڈ ڈراپ چیٹ بوٹس استعمال کرنا ہوں گے۔

سوشل میڈیا کے ذریعے فروخت - وہ سونا پکڑو:

فیس بک مارکیٹ پلیس کی طرح، تقریباً ہر سوشل میڈیا پلیٹ فارم اب آپ کی فروخت کو فروغ دینے اور مشغولیت پیدا کرنے کے لیے ٹولز پیش کر رہا ہے۔ فیس بک پکسل جیسے جدید ٹولز کے ساتھ، آپ اپنے خریدار کے سفر کو ٹریک کر سکتے ہیں۔

یاد رکھیں، یہ سوشل میڈیا ٹولز مستقبل قریب میں اضافی جوہر کے ہوں گے۔

فیس بک گروپس - ہم خیال لوگوں سے جڑیں:

فیس بک پر گروپس نے بہت زیادہ توجہ حاصل کرنا شروع کردی ہے۔ نئی خصوصیات جیسے کہ کہانی کے اپ ڈیٹس اور لائیو ویڈیو مواد آپ کے لیے اپنے سامعین سے جڑنے اور زیادہ ذاتی سطح پر بات چیت کرنے کے لیے بہترین ہے۔ گروپس کا استعمال کرتے ہوئے، آپ نہ صرف رائے حاصل کر سکیں گے بلکہ اضافی مصروفیت بھی پیدا کر سکیں گے۔

برانڈ کی شفافیت - رازداری کے مسائل پر قابو پالیں:

کیمبرج اینالیٹیکا کیس یاد ہے؟ فیس بک نے ماضی میں صارفین کے لیے پرائیویسی کے بہت سے مسائل پیدا کیے لیکن اب حالات بدل چکے ہیں۔ درحقیقت، اسکینڈل کے بعد سے، 55% صارفین نے محسوس کیا کہ برانڈز سوشل میڈیا پر زیادہ شفاف ہو گئے ہیں۔ سروے نے ظاہر کیا کہ صارفین کے لیے برانڈ کی شفافیت کتنی اہم ہے۔ اس طرح، آخری لیکن کم از کم، صارفین کے درمیان کامیاب ہونے کے لیے آپ کو ایک شفاف برانڈ کے طور پر بڑھنے کی ضرورت ہے۔

آخری الفاظ

سوشل میڈیا مواصلات کے ایک ذریعہ کے طور پر شروع ہوا لیکن اب یہ ایک انتہائی طاقتور مارکیٹنگ ٹول میں تبدیل ہو گیا ہے - جو آپ کے کاروبار کو بنا یا توڑ سکتا ہے۔ لہٰذا اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کا کاروبار 2022 اور اس کے بعد کامیاب ہو، تو مختلف سوشل نیٹ ورکس کی نئی خصوصیات کو سمجھنے اور ان سے فائدہ اٹھانے کے لیے ہمارے ساتھ رہیں!



اسلام آباد کے مشہور مونال ریسٹورنٹ میں اب کیا بنایا جائے 
گا؟ اعلان کردیا گیا



اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک) اسلام آباد وائلڈ لائف مینجمنٹ بورڈ (آئی ڈبلیو ایم بی)نے مونال ریسٹورنٹ کو ’وائلڈ لائف ایجوکیشن سنٹر‘ میں تبدیل کرنے کا فیصلہ کر لیا۔ ویب سائٹ ’پرو پاکستانی‘ کے مطابق آئی ڈبلیو ایم بی کی طرف سے اس حوالے سے ایک تجویز تیار کی جا چکی ہے جو آئندہ دنوں میں وزارت برائے موسمیاتی تبدیلی کو منظوری کے لیے ارسال کی جائے گی۔ 

آئی ڈبلیو ایم بی کی چیئرپرسن رینا ستی کا اس حوالے سے کہنا تھا کہ وائلڈلائف ایجوکیشن سنٹر کے قیام سے حکام کو مارگلہ ہلز نیشنل پارک کی جنگلی حیات کے تحفظ بارے آگہی پھیلانے میں مدد ملے گی۔واضح رہے کہ اسلام آباد ہائی کورٹ کی طرف سے مونال ریسٹورنٹ اور گولف کلب کو آئی ڈبلیو ایم بی کے حوالے کرنے کا حکم دیا گیا تھا۔ 

7th Jan 2022  Murree 💔💔😓
👉what happened in Murree self-explanatory story 











ISLAMABAD,اسلام آباد 


Cases of poisoning against Pak army and state started




How did the robbery of Rs 4.5 crore take place in the federal capital?


The vehicle caught fire while travelling on Islamabad Park Road

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pir Shah Abdul Haq Gilani 


ISLAMABAD – Pir Shah Abdul Haq Gilani of Golra Sharif spent away on Thursday. 
The 94-year-old was a child of Pir Syed Ghulam Muhiuddin and grandson of Pir Mehr Ali Shah Gilani. 
The burial service supplications of Pir Shah Abdul Haq Gilani will be offered after Asar petitions at the Dargah Golra Sharif today, a private news channel revealed.

محکمہ مال اسلام آباد میں وفاقی دارالحکومت کے رہائشیوں کا پڑا اراضی ریکارڈ غیر محفوظ 


اسلام آباد- محکمہ مال اسلام آباد میں وفاقی دارالحکومت کے رہائشیوں کا پڑا اراضی ریکارڈ غیر محفوظ ریونیو افسران کی مبینہ ملی بھگت سے غوری ٹاؤن کی انتظامیہ کو شہریوں کی اراضی کا قدیمی ریکارڈ غیرقانونی طریقے سے فراہم کرنے کا انکشاف چیئرمین یونین کونسل ترلائی نمبردار چوہدری منظور حسین کی طرف سے ڈپٹی کمشنر اسلام آباد کو دی جانے والی درخواست نے پول کھول دیا چیئرمین یونین کونسل ترلائی کلاں کی طرف سے باقاعدہ طور پر غیرقانونی غوری ٹاؤن انتظامیہ کیخلاف ڈپٹی کمشنر اسلام آباد محمد حمزہ شفقات کو تحریری درخواست دے دی گئی تحریری درخواست میں ذرائع کے مطابق سائل کی طرف سے موقف اختیار کیا گیا کہ عبدالرحمن اور علی اکبر جو غوری ٹاؤن کے مالک ہیں جنکا قبضہ مافیا کی وجہ سے فورتھ شیڈول میں نام شامل ہے جبکہ حال ہی میں انکے خلاف جعلی رقبہ ٹرانسفر کرانے اور پھر زبردستی شہریوں کی زمینوں پر قبضہ کرنے کیخلاف مقامی تھانہ کورال میں مقدمات کا اندراج بھی ہوچکا ہے جنھوں نے غیرقانونی طور پر اپنے پرائیویٹ آفس میں پرائیویٹ پٹواری بیٹھا رکھے ہیں جنکے پاس ترلائی خورد،گوہڑہ سردار،سوہدر،ترلائی کلاں ودیگر مواضعات میں موجود اراضی کے قدیمی ریکارڈ سمیت زیر کار پوری پوری جمعبندیوں کی فوٹو کاپی جلدیں موجود ہیں درخواست میں موقف اختیار کیا گیا کہ میں تمام تر ثبوت بھی پیش کرنے کو تیار ہوں جسکی وجہ سے زمینداروں کو نقصان پہنچایا جارہا ہے دوسری جانب ذرائع کے مطابق تمام تر غیرقانونی طریقے سے حاصل کیے گئے ریکارڈ میں این ٹی او برانچ کے علاوہ نقول برانچ میں تعینات افسران اور عملے کی مبینہ ملی بھگت شامل ہے اب دیکھنا یہ ہے کہ وفاقی دارالحکومت کے فرض شناس چیف کمشنر، ڈپٹی کمشنر محمد حمزہ شفقات کس حد تک ذمہ داروں کیخلاف کاروائی کرتے ہوئے غیرقانونی طریقے سے اراضی کا ریکارڈ حاصل کرنے والوں کیخلاف کاروائی کریں گئ اسلام آباد تھانہ سہالہ کی متعلقہ پولیس چوکی کا افتتاح  With the arrival of Eid-ul-Adha, the prices of animals skyrocketed,  






لاہور

لاہور کا وہ ہوٹل جہاں بغیر پیسوں کے بھی کھانا کھلایا جاتا ہے



بریانی، مرغے کا گوشت، چائے، بوتل آپ جو بھی کھانا چاہتے ہیں مگر آپ کے پاس پیسے نہیں ہیں تو آپ لاہور میں اس جگہ سے کھا سکتے ہیں، ہوٹل کے مالک کا کہنا ہے کہ ان کا حساب اللہ کے ساتھ چلتا ہے۔۔۔



*******************
ٹوبہ ٹیک سنگھ (ویب ڈیسک) گوجرہ ہسپتال میں خواجہ سراﺅں کیلئے وارڈ 
قائم کر دیا گیا۔


تحصیل ہیڈ کوارٹر ہسپتال میں خواجہ سراﺅں کیلئے الگ وارڈ قائم ہوا۔ خواجہ سراﺅں کیلئے فری میڈیکل کیمپ بھی لگایا گیا ہے۔ میڈیکل کیمپ میں خواجہ سراﺅں کے مفت ٹیسٹ کئے گئے۔ اس موقع پر میڈم چندا نے کہا کہ ہم چیف جسٹس پاکستان کے مشکور ہیں جنہوں نے ہمیں اپنا حق دیتے ہوئے عام لوگوں کی طرح سہولیات فراہم کرنے کا اعلان کیا۔

Ikk Tasveer Bagi kay Sath



Post a Comment